2009年10月14日 星期三

第一次買早餐

每逢星期二放學後, 囡囡都會自行往返補習社, 昨天, 我給她一個任務, 叫她回程時去餅店買早餐, 起初她有點擔心不能升任, 我給了她信心 想食什麼便買回來, 要買三餐份量, 最重要是睇清楚食用到期日, 一定要買雞蛋糕, 因為大家都愛吃, 兼食用日期會較長, 臨行前給了她一百元.


六點多電話嚮起, 對話如下 :


: 媽媽, 我買了雞蛋糕、熱狗飽、菠蘿飽、Pizza 飽、車輪飽, 不過全部都係明天到期喎.


: 咁唔好買車輪飽啦 ! 因為份量太多, 食唔哂架 !


: 但係爸爸最鍾意食車輪飽喎 ! 有提子飽喎 ! 媽媽, 我想買光酥餅、合桃酥、……


: 妳自己決定啦.


囡囡第一次獨自拿咁多錢去買東西, 還要是幫家人辦事, 結果她拿著一大袋食物回家, 我嚇了一跳, 內有 : 雞蛋糕 (1) 熱狗飽 (1) 菠蘿飽 (1) Pizza (1)、車輪飽 (1) 、方飽四片、馬仔 (1) 、光酥餅 (1)、合桃酥 (1)、麻香餅(6 ) 、雞蛋餅(1) 總費 $82.50. 咁多點食呀 ? 囡囡說買了四餐份量, 加上食用日期有數天的, 唔多喇, 爸爸鍾意食馬仔, 媽媽鍾意食合桃酥、雞蛋 …… 她感覺到我責怪她, 還說此乃她的第一次, 於是我連聲向她道謝 + 唔該哂 + 辛苦哂 ……


平時一家人早餐食量是 5 片方飽, 結果今早我先食了數片車輪飽, 未到中午食了 Pizza , 下午茶時段又食了數片車輪飽, 餘下二片真的再食不下, 而家睇見個盤還有一大盤飽, 真的有點兒想反胃 …… 囡囡第一次買早餐的經歷, 真的令我難忘 J!


1 則留言:

  1. 咦,囡囡唔錯哦,識得第一時間記得爸爸食乜、媽媽食乜,完全唔自私;非常好,要多俾機會佢獨立,我早己經叫我仔仔帶妹妹去超市買嘢啦,他還會格價,買兩枝比買一枝便。
    [版主回覆10/14/2009 19:05:00]平時係一齊去, 此次係獨自去買, 加上已天黑, 需要膽量架 !

    回覆刪除