2011年10月15日 星期六

不設回應區


因為每天都收到 "垃圾" 留言,  決定取消"公開回應區"功能,
只限朋友及親友留言, 不便之處, 敬請見諒!

3 則留言:

  1. 等我試下係唔係你朋友先!
    [版主回覆10/17/2011 14:36:12]Hi 好友 ^^ !!

    Yahoo blog 升級後, 好多功能都唔識用呀 =.=

    妳個blog 個背景點整架?? 點樣去加入好友??? 係咪要用樣升級後先可以加??

    唉!! 10 萬個不知道..... :(

    回覆刪除
  2. blog係升左級, 你都係新版了bor~~

    升級反而低b咗呀~~我都舞佢唔掂! 唯有再摸熟d~~

    個人背景~~你可以去"我的設定" 揀"主題/外觀" 最下面有"進階設定" ~~
    左邊係 BLOG張相, 左邊就係背景相~~UPLOAD完~~"排列方式" ~~我就揀"重覆鋪滿"~~之後可以按"預覽外觀" ~~OK就可以按選用此外觀~~唔得就就返去再整過.

    "關注BLOG友"唔係我加上架~~
    "我的設定" 揀"應用程式" 因為我揀左2欄版面~~佢嘅"更改外觀版面"就出晒所有程式俾我了~~

    反而我想問下你版面右邊嗰個~~好歌分享/天氣報告~~點LINK上去架?

    話就話升級啫~~寫blog嗰d function 可以話更加低b咗tim~~哎!
    [版主回覆10/19/2011 11:22:57]左抄右抄的升級版:( , 仲好以前BK BLOG 既影子, 好大陰影呀 ~~~

    回覆刪除
  3. 係呀...有同感~~大下文章1大抄...
    可憐我地呢d用家...只有啞忍

    回覆刪除