2007年10月2日 星期二

路盲學車記 - 10/02 :-)

10 2 , 今天是第二堂, 開始時師傳要我行直線, 但發現他不斷將軚盤轉左, 我終於忍唔住問因由, 原來我的視差時靠右, 所以偏右行, 我將車停下, 問清楚應如何睇位, 我終於明白喇 ^0^.


不久, 師傅教我轉彎扭軚的角度, 車轆要保持距離石""約一尺, 否則很容易會上了"", 今堂是要做到控制自如, 又教我停車時與前車距離必須要望到前車的車轆, 這樣才有足夠空位轉軚走人.


我不斷在街道打 8 字行, 整個過程我不斷問, 他亦很有耐性地講解, 到了最後一個圈, 我竟然可以由九龍塘約道轉出窩打老道, 雖然只有很短的距離, 但已令我開心到死 , 落堂時我問師傅何解可以出大街, 他讚我領悟力高 , 所以可以試出大街作為獎勵, 我真的很開心呀


沒有留言:

張貼留言