2008年11月28日 星期五

五級樂理試 Part 1

又係五級樂理試囡囡從未如此困擾過早在二個星期前囡囡又問我點解要考五級樂理試 係咪一定要考一定要考長笛六級或以上嗎? 點解唔可以好似興趣班咁學? 點解隔離個同學可以唔使考?點解。。。。。。媽咪,我真係唔想考,因為好深,好難明呀,我無信心合格呀!。。。。。。


本來打算明年 10 月考長笛六級,便需要2 7五級樂理試合格,否則便需要順延。。。。。。 因為囡囡上堂表現好像從沒有學過,所以老師已安排每個星期上多一堂,上星期日,囡囡仍未將功課完成,所以此堂取消,老師打電話來查問缺課原因,順便了解囡囡的情況,終於在星期三,經商量後,決定將考試時間改為 6 月份,原本老師想 10 月份的,但我唔想長笛六級試太遲考,否則又會浪費時間與金錢。但老師要求囡囡一定要用心學,因為老師所教的學生全是一次過合格,唔想由囡囡破例。老師話今次是從頭學過,所以連我都會學識,如果到時我真係識,我都會報考,看看否仍然寶刀未老 ^0^


下星期同長笛阿 Sir 商量一下看看是否改為考 5 7級和8等囡囡 keep住年年有試考,等佢唔好疏懶


 


 


沒有留言:

張貼留言