2009年3月26日 星期四

希望我囡囡係薄荷膏最後一個受害者

今天收到一位家長的 email, 寧可信其有, 所以轉貼出來給大家參考 :


***希望我囡囡係薄荷膏最後一個受害者***


我諗都無諗過由細用到大、家傳戶曉的通鼻油,令我個囡囡有可能毁容


早排新聞報道話加拿大政府禁止「新加坡均隆驅風油」進口及已經進行回收,事原於該種驅風油含有有毒的哥羅芳同水楊酸,接觸皮膚後會造成侵蝕同灼傷,原來平日用的薄荷膏都有類似成份,甚至有可能中水楊酸毒!!!!!!!!!


我個兩歲囡囡,上個月傷風諗住用薄荷膏通鼻塞,該隻薄荷膏我細個都有用,以為好可靠,於是用來塗抹在囡囡的鼻子和背部,希望令佢舒服d。過了一陣,囡囡不停喊,然後見到囡囡個鼻d皮膚「那」到又紅又腫,初初仲以為係我老婆幫囡囡抹鼻涕所致,原來真兇係o個樽薄荷膏!!!!!!!!!!!!!


事隔足足個多月,囡囡個鼻翼附近依然紅卜卜,醫生話係嚴重灼傷所致。佢仲話平時常用的通鼻薄荷膏,有樟腦同水楊酸,蠶豆症小朋友會產生溶血死亡,連美國FDA都唔建議小朋友用!!!!!!


我好擔心囡囡會就此毀容……我一定會怪我自己一世……


所以我想呼籲咁多位,千萬唔好亂用類似的通鼻產品,因為驅風油同薄荷膏都有類似成份,好容易灼傷皮膚同嚴重敏感,但香港政府竟然無嚴格管制呢類通鼻產品!!!!!希望我囡囡係最後一個受害者,真係唔想會係另一次醫療事故的伏線!!!!!


報道資料:http://www.mingpaotor.com/htm/News/20081128/taf1.htm


**轉寄俾身邊既朋友,唔好成為下一個受害者***


沒有留言:

張貼留言