2012年8月1日 星期三

Band 2 生奮鬥史完結篇之選校心路歷程_5

第三次呈分試, 最感受到壓力, 但絕不能讓阿囡知道, 否則後果不堪設想. 我只係輕描淡寫地叮囑阿囡, 分數只要持平前兩次考試, 不要有太大失準便成功. 一日未出排名, 都擔心阿囡會跌出 Band 1 範圍.
為了釋除憂慮, 3 20 幾號左右, 係七年來第一次打電話找校長, 希望校長能預估囡囡的名次, 雖然知道有部份同學仍要參加校際音樂節, 名次會略有影響, 我提議用最差的先作預估, 校長告知8x , 誤差約數個名次 ( 最終係 7x ), 因此已肯定囡囡在
Band 1
範圍內. Yeah !! 高呼 『哈利路亞』, 上帝『萬歲』!! 囡囡『萬歲』!! 校長建議甲部誇區選校, 但是不符合我定下的選校原則第五點......





馬上找親子網站軍師定下統一派位選校次序, 然後再找班主任商量, 以確保沒有出錯. 唯一令我擔心, 便是囡囡的英文能力能否應付英文中學, 班主任說我已經係升中選校專家, 認同我的選校次序. 至於英文能力, APS 的畢業生程度略高其他學校,
可以食老本一年, 叫我放心.





將選校次序同阿囡講, 問佢有無異議? 她提出一個請求, 問甲一可否揀旅港(12個位), 甲二迦密(9個位), 乙一才順我意思揀迦密(84個位), 乙二旅港(94個位), 乙三以後由我決定, 因為她心儀旅港多過迦密, 她覺得旅港學生活潑D. 我答應她, 還說抽中甲部, 如同中六合彩, 若果真係抽中, 不得不說天意, 我又豈會逆天而行呢! 乙三之後選校次序: 丘佐榮、黃笏南、銀禧、610都係揀他區, 其實已經係亂填, 沒有再詳細分析次序.





據軍師用數據分析, 九龍城 Band 1 學額足夠派給
Band 1
, 而九龍城區 Band 1 學校只有
10
, 他區 (撥入九龍城區) 同樣只有 10 , 未能填滿 30 個格仔, 保險起計, 2 Band 2A 學校
(
九真及培道 ), 放在 21 22序號上, 應該十拿九穩吧
!


沒有留言:

張貼留言