2012年8月11日 星期六

阿囡第一次出風癩

大家既寶貝有沒有出風癩的經驗?



 



昨晚阿囡臨瞓前話比蚊咬, 痕癢...我只叫佢塗點膏便瞓覺. 凌晨 3:40 左右高呼阿媽, 以為她發惡夢 ... 她說全身痕癢, 好可怕呀! 一看便知道係老公的家族遺傳-風癩, 不過都係第一次親眼看見那麼多, 整個背瘠pat pat
腫起多塊大如拳頭的風癩, 外表幾可怕! 叫醒老公問佢意見, 睇吓要唔要去醫院睇急症 ? 完笑笑口話: 女麻女麻同爸爸既風癩傳咗比妳? 然後又入房倒頭大睡~.~



 



我立即上網搵料同打電話去加拿大問家姐, 了解什麼是風癩及嚴重性,
她說會自然散去, 可以不用看醫生, 我安心不少 !! 上星期日晚回家, 落車後有2隻狗衝埋去阿囡到, 她嚇到心都甩, 回家後即嘔... 昨晚食完飯, 途經天橋底有架電單車突然閃出, 她又嚇親, 回家已頻說身痕, 究竟嘔吐和風癩能否與嚇親扯上?



 



中午同教友傾開, 有位姊妹非常有心得同我講, 下次可以用片糖水沫身止痕癢, 她還發現每日既潮汐均是風癩痕癢的高峰期, 於是上網翻查今日的潮汐時間: 凌晨 03:48 漲潮, 好準喎 !!



 



今日去了藥房買了治敏感藥, 希望今晚風癩從此遠離阿囡....


1 則留言:

  1. Hi, 你好!我的兒子也在出風癩, 已3個月了。中西醫睇過都無用。很沮喪。請問你的女兒最後痊癒了嗎?是用什麼方法? 謝謝分享。
    [版主回覆08/27/2013 22:05:33]你好! 無特別方法, 瞓醒後散哂!
    會唔會食物有關? 希望囝囝早日搵到根治方法 !!

    http://www.mingpaohealth.com/cfm/feature3.cfm?File=20090512/chimed/vnb1.txt

    回覆刪除