2008年3月22日 星期六

電影分享-早熟

3 22 下午去了掃墓晚上全體到了爺爺家中食飯,飯後趕回家看 TVB 電影 早熟早幾晚預告片一出時囡囡已問她可否看此電影我雖然未曾看過但略知內容亦希望大家睇完後可以有所分享所以答應了是一部年青人的寫實片。結局看似大團圓,但我卻認應為是另一個家庭誕生的開始。。。。。。


因為結束時間是晚上十一點半,囡囡已進入催眠狀態,草草與她傾了如下對話:


:套戲好睇嗎?


囡:好睇呀!


:妳覺得戲中若男的父母做得正確嗎?


囡:個爸爸做得不對!


:點解呀?


囡:因為若男所學的事都不是出於自願的。


:嗯!咁妳爸爸媽媽好嗎?


囡:好呀!


:點解呀?


囡:因為妳地沒有迫我學這學那,全部都係因為我想學而去學的。


:咁若男家富又有沒有做錯呀?


囡:當然有喇,佢地發生性行為呀?


:點解唔可以呢?


囡:佢地咁細個,又未結婚,所以唔得囉。


:咁成套戲個個都做錯囉?


囡:係呀!唔通我講錯嗎?我唔知道喇,妳話比我知。。。。。。已進入夢鄉。


因為囡囡下個月才9歲,我沒有期望她會完全理解劇情,只想了解囡囡的思想及她對事情的理解程度,只要沒有理解錯便可以喇,我時刻都提醒自己,在她未進入反判期時,仍然會與我分享她的內心世界時,盡量將我所知道的,明白的通通同佢傾,目的是希望她日後能行一條正確的路。


沒有留言:

張貼留言