2010年1月20日 星期三

忙碌的小五下學期

自從聖誕假後, 囡囡每天都很忙碌 . 星期一、三、四都要留校補習, 星期二去數學補習班, 星期五返學校團契, 回家後休息十分鐘, 表姐便到達家中替她補中文和英文, 除了近期的數學有明顯進步外, 餘下的中文和英文便退步了, 有時真想取消, 但表姐用獎勵方法至今仍然奏效, 每次有分數和表現分簽名, 集齊特定簽名數量, 可以換取大、小或神秘禮物.


小五功課多了, 每科都要花時間 + 用心去做, 囡囡基本上在學校已做了八成, 她今年的 Oral presentation 完全自己做, 我只幫忙打印出來, 確令我覺得她依賴心減少了, 不過每天已騰不出時間去做額外的補充練習, 連長笛亦改為隔日練習. 囡囡睡眠時間比小四時提早了半小時, 有時未到十點已昏昏欲睡, 開始雲遊


這兩個星期, 囡囡已成功戒除開電腦的習慣, 再沒有 MSN、和  Facebook games 的引誘, 不枉我為此而換上一對大熊貓眼 + 精神不震, 1 19 日結婚周年紀念日亦忘記, 此乃生平第一次發生在我身上, 自問記性好, 但近來開始有點失憶, 可能是老人癡呆症初期 ……


後記: 自從代囡囡玩 Facebook games , 囡囡有日同我講 : 『媽媽, 早知我唔教妳啦 ! 因為妳已中了毒, 打機真係一種禍害 !』因為我有時會半夜三四點起來, 打開電腦, 玩上一個小時又再瞓過 …… 連打日誌亦無心無力 …… 有一晚我同囡囡講, 只要我代打機能令妳專心學業, 係值得架!


1 則留言:

  1. 沒錯...係值得既...
    [版主回覆01/26/2010 23:14:00]謝謝妳呀 !

    回覆刪除