2008年2月1日 星期五

咁快放假


囡囡同屋苑的學友在 2:50 pm 來電對話如下


學友仔 : 姨姨, 一陣我會同 Sabrina (囡囡) 去冒險樂園玩


我:嗯!而家幾多點呀?妳今天沒有返學嗎?唔係放年假先去嗎?


學友仔: 唔係呀今天我沒有坐校車,因為媽媽來接我放學呀!而家咪開始放假囉!Sabrina 約我架佢無同妳講過嗎


我:UM。。。哦!但係佢未回家喎!


學友仔: 我知道我同媽媽去食下午茶先


我:好喇!食完再 Call 我。


3:20 pm 囡囡回到家話係由佢發起去玩的因為想爭取玩多幾日所以今日先來第一次。。。。。。


3:40 pm 同學仔與姨姨來接了她去玩


感想8歲已懂得安排節目真係可以提早甩難喇!回想起她 7歲生日當年為她舉行了生日會約了同班同學出席是次活動都是由她自己打電話給各姨姨聯絡 + 邀請看來她將來的路向極有能力做領導者的工作



沒有留言:

張貼留言