2008年1月26日 星期六

成長點滴

成長點滴剛剛與囡囡有以下一段有趣的對話


 囡:Mummy妳們只生了我爺爺的姓氏咪不能再延續下去


唔係呀堂哥或堂弟生下一代咪得囉


囡:但係爸爸便因我而不能再延續下去


:係喎!不過還有辦法的。


囡:我知,只要將來我的丈夫與我的姓氏相同咪得囉。


:還有一個辦法,媽媽生個細佬咪得囉


囡:唔得呀,我唔要。


:為何無喇喇問此問題?


囡:呢個問題藏在我心理已很久,只是突然想起來。


 


** 幸好阿囡很多事情都會與我傾談,特別是在學校聽了很多粗俗的說話,因她不明白而問我點解,她說同學經常講 D她唔明白的粗語而被老師罰,唔怪得知今年 D 操行分大部份都降級。。。


 


沒有留言:

張貼留言