2008年4月29日 星期二

囡囡比家用我


下午與囡囡的一段對話:


囡:媽咪呀,我想以後比 10 蚊家用妳。


我:比什麼家用呀?


囡:即係妳每個月比 60 蚊零用錢給我,以後只需要比 50蚊就夠喇!


我:嘩!好開心呀!妳好乖呀?


過了不久,我不明白為何她有此想法,於是又問她:


:點解無啦啦話比家用我嘅?


囡:唔知呀?


:無理由會唔知架,快D講啦!


囡:係電視教架!


:什麼電視呀?有線兒童台?


囡:唔係呀!係 TVB 嘅 『金石良緣』呀!


:套劇叫人比家用給家人嗎?


囡:唔係呀!


:咁點解呀?


囡:係套劇入面個阿安(馬浚偉飾)都比家用,所以想學佢地!


:哦原來係咁,多謝妳呀!妳真係好乖呀!


呢套劇集一直都唔想佢睇因為劇情實在不太適合兒童觀看,為咗呢套劇,老公亦責罵了她多次,她每次都反駁爸爸,話明白及理解劇情,經過今天,看來她吸收了一個我們從沒有留意的正面訊息。


 



沒有留言:

張貼留言