2012年1月13日 星期五

健康院檢查

上月28, 去了一年一度既牙科保健, 從來沒有蛀牙的記錄, 抵讚. 可惜政府牙科保健在升中後便沒有了.

 

昨日, 去了健康院, 家長和學生各做問卷一份, 之後拿去計分後入姑娘房, 兩母女份問卷接近 100 , 即代表我們過去能和諧相處, 少紛爭, 姑娘稱讚囡囡後, 說囡囡在問卷中, 只有一點不滿意我, 便是覺得我常責罵她, 有時覺得不太理解她. 姑娘問我點解會時常責罵阿囡, 我話因她沒有時間觀念, 要我催促多次, 結果要鬧才會行動. 阿囡就話今日臨出門去健康院時我都鬧她, 但我們仍是早到 10 分鐘. 姑娘先同我講, 阿囡已達到可以管理自己的年齡, 不太接受常哦的父母, 叫我放手讓她自己去管理和安排. 之後, 姑娘同阿囡解釋父母的擔憂和緊張, 然後用了差不多 20分鐘去解釋時間既重要, 遲到的後果 …… 最後姑娘問阿囡還有其他對媽媽不滿嗎 ? 阿囡話有, 不過唔敢講. 姑娘話係咪覺得她比媽媽還要長氣 ? 哈哈, 阿囡點頭稱是. 不過我都好認真地問阿囡, 有就要講清楚喇, 她對我笑著說沒有喇 ^^.

 

之後在九龍城買了六個橙、 4大個紫蕃薯, 準備週日煮她最愛食既蕃薯湯丸糖水, 全程由阿囡幫我拿回家. 我們還買了兩底雞蛋仔即食, 阿囡還建議行服裝店 …….

 

後記, 我估阿囡雖然覺得我煩, 但經過剛才既經驗, 亦不及健康院既姑娘 長氣” …… 哈哈.

沒有留言:

張貼留言