2008年12月6日 星期六

還是覺得 Ms Wong 最好

昨天是學校假期,一早帶囡囡去九龍城進行一年一度的兒童健康檢查,囡囡需要填一份 80 題的問卷,她不給我看內容,然後一齊去見姑娘,問卷其中一部份是與父母的關係,姑娘話囡囡填上與父母關係良好,時常溝通,相處和諧,然後我又代囡囡問了一些關於她發育上的疑問,姑娘讚揚囡囡會與媽媽商量,檢查完畢後,在九龍城精品店尋寶,預備小朋友的聖誕禮物。


今天中午食飯時,又勉勵囡囡要勤力讀書,她竟然講 Ms. Wong 真係一位好好的英文老師,對話便由此而起:


我:嗯同學仔好似唔鍾意佢喎


:係呀,佢地到而家都唔鍾意架,但係我發覺佢真係好好,同以前 D 英文老師唔同!Ms. Wong 會將重點重複又重複地教,直到各人明白哂才教新野。聽講新來既阿 Sir 就唔係咁教。。。


我:咁咪幾好,比妳去選擇,四年裡面邊個英文老師最好?


:係Ms. Wong 呀,課堂鐘聲一嚮便會出現,從不遲到,還用埋小息來講書,有 D 老師就唔係,個鐘嚮了好耐才入課室好似xx科老師。。


我:咁大家咪無左小息時間


:所以有部份同學唔鍾意佢,但我就覺得好好賺左好多!(耳濡目染,連『賺左好多』都明點用。)


我:妳而家上堂係咪聽得明白多左


:係呀,有 D 好深而又難明的,她會先用中文講一次,大家明哂後才用番英文,佢好長氣架,我都知佢係想大家完全明白,不過英文故事書就會教得好快,測驗/考試前又會幫我地溫書,串生字,。。。媽媽,Ms. Wong和李 Sir經常都叫我地在家中先備課,究竟是什麼意思?


我:備課是預先將下一堂要教的課題預先睇下當老師教大家時便會容易明白,因為每堂時間好短,如果各人都預先備課,就不會浪費時間。例如英文故事書,預先將唔識既生字查定中文解釋,就算老師教得快,都唔會全堂都唔明白通常做完功課先溫習後備課。


然後仲要睇多 D 課外書


我:係呀D 名校學生上堂係瞓覺每日除了溫習外就係睇好多課外書


:我都有聽表姐講過媽媽唔怪得知 Ms. Wong上次讚我,佢睇到我本 blue book上寫了很多中文解釋,話全班只有我查字典最多個位。


我:嘻嘻本書好似係xxx既二手書係佢查個喎


:我都有查好多架!Ms. Wong和李 Sir 叫我地唔好出外找補習老師,佢地話,校長請了佢地一班咁專業既老師來教我地,只要我地跟隨他們的方法就得喇,而家出面個個都話識同學生補習,如果真係識,校長就唔使請佢地啦。


我:係呢睇嚟我同 Ms Wong 都幾似又係好長氣又係成日重複又重複。。。,但係又唔見妳讚我,仲經常駁我咀。。。


:嘻嘻。。。


ps的確每天都為著囡囡的英文成績而傷神,到目前仍然只是愛莫能助,我什麼都幫不上忙 。。。不過經過以上對話,看來囡囡真係對老師的說話好重視,亦知道妳由抗拒英文變為接受,我真的很開心,希望妳能珍惜餘下半年時間,在各老師身上吸收讀書技巧,配合妳擁有既聰明,再加多多勤力,相信妳一定會成功。


沒有留言:

張貼留言