2008年12月10日 星期三

秘密溫習 Part 1


表姐為了應付大學考試 足足有一個月沒有來幫囡囡補習而我亦同囡囡講表姐大學生活好忙 不要再依賴表姐 日後的測驗和考試要靠自己 我亦沒有幫她溫書,連默書亦不會幫她預默,相信好快她能夠靠自己。


今天放學一入家門,我預先炮製好『煎芝士三文治』用了昨天『蘇 Good 小學生下廚記』方法整的 http://tv.tvb.com/food/sogood/6246 ,她食得好滋味,明天又話要食多次,不過我打算明天由她親自開火煮


話說上次英文 Quiz 70 (填生字不供字頭 52/80 Phonics 18/20 ) ,今日食完個美味茶點後,便叫我估佢今次Quiz 有幾多分?我估了三次才答中,是 81 ( 填生字有供字頭15/28 Verb 20/24 Prepositions 28/28 Phonics 18/20 )明顯是她努力的成果因為近來爸爸經常掛在口邊的說話是『金融風暴,如果被炒魷,要轉去津校讀;如果要留班,又會轉去津校讀;如果。。。就會轉去津校讀。。。囡囡終於聽得入耳,決心勤力讀書,不想轉校,所以她近來秘密溫習,秘密到連我都唔知佢係幾時溫?晚上爸爸放工回家,食完飯後便叫囡囡拿份 Quiz 給他看,爸爸讚揚她一番,不過最後個幾句說話都係:『唔好自滿呀比心機讀書留班就。。。因為爸爸平時很少讚她雖然說話係一句砂糖一句屎但囡囡成晚都笑哂


今收到表姐 email話星期五會抽空來幫囡囡補習我當然開心不過我打算唔話比佢知等佢呢二日靠自己先溫熟 唔係佢條懶蟲又出來搵佢


 



 


沒有留言:

張貼留言