2007年12月15日 星期六

成長中的爭扎

上星期的某個晚上,我和囡囡有以下對話


囡:Mummy妳可否為我祈禱


發生什麼事呀


囡:妳知唔知道聖經上提及聖靈所結的果子是什麼?有幾多種?


我:有 9 種,妳會背嗎?(因為我只記得 6-7種,唔想比佢即時考起我,所以要先發制人。)


囡:加拉太書 522節 「聖靈所結的果子,就是仁愛、喜樂、和平、忍耐、恩慈、良善、信實、溫柔、節制。」


好叻喎,有什麼問題出現呀?


囡:我不能做到節制,當我想去溫習,內心便出現爭扎,最後係去攪東攪西,直至要聽見妳催逼我才會去溫習,我好唔開心呀。


我:唔通妳鍾意聽我責罵聲?


囡:(哈哈大笑!)唔係呀!


我:唔通妳鍾意見我嬲人的樣子?


囡:(又哈哈大笑!)唔係呀!


我:OK!我會每晚為著妳不能節制(自制力)代禱。


** 我心中已暗喜,囡囡知道自己的弱點而用行動去戰勝它,不是已有節制嗎?感謝神將聖靈所結的果子在她身上運行


今早送她返英文班途中又有以下對話


Mummy,我想好似以前咁,整番一個表格,將我每天的行動(準時起床、有刷牙、準時食飯、飯前有洗手、有溫習、早睡。。。)寫上,如果有做便在旁邊加個『tick』,行為就用『星』號/蓋印或貼紙來評分。


我:當然無問題喇,呢個係 K2 K3 時做過的,難得妳想再做,真係好喇,不過表格由妳設計,親自用 EXCEL 表一手一脚做,可以嗎?


囡:好呀,我識用 EXCEL 做表格呀。


我:不過要考試完才可以做。。。。。。


** 看見她行為上不斷成長,亦開始計劃將來,我真的很開心和感動,希望聖靈在妳身上所種下的果子能完全發揮出來。


 


沒有留言:

張貼留言