2007年11月6日 星期二

路盲學車記 - 11/06 :-)

11  06 , 今天是第七堂, 足足有 13 日沒有學過車, 已將窄路掉頭的步驟忘記了很多    , 在最後半小時去了嘉林邊道學泊車, 出現一個笑話, 泊車時由師傅從旁指導, 我只聽他講而轉左軚, 倒後, 轉右軚 ... 完成後師傅叫我下車看看泊車位置是否準確, 而他需要過對面馬路廁所, 下車後, 覺得泊得好好, 開心地大聲同師傅講 ( 因為他已過了對面馬路 ) : 「師傅, 我泊得好好呀, 但係我唔知做左什麼步驟而泊得咁好呀, 因為叫得太大聲, 真係失禮死人, 哈哈.


** 師傅是一個很嚴肅 + 嚴謹的人, 但經常被我攪到佢會笑, 哈哈, 佢真係無我修, 因為我仍然是大細路一名 


沒有留言:

張貼留言