2007年11月9日 星期五

路盲學車記 - 11/09 :-)

11  06 , 今天是第八堂, 整天都不在狀態 , 應該要 Brake 卻錯油門制, 幾乎嚇到心臟病發作, 加上又多次沒有放下手制便開車, 幸好師傅體諒, 沒有責備, 可能他明白越罵會越驚, 結果會越多出錯的道理.


今次去了牛津道啟思學校對出學 "L" 泊位, 今次好成功, 一次攪掂, 師傅又要去廁所, 我趁機會落車行下, 隔離的校車保母姨姨捉住我問 : 「妳學了幾多堂 ? 剛才我見妳泊位時好定及技巧好好, 每小時幾 $ 一個鐘? 係那處考牌 ....... 等等問題」.當她知道我是第一次學泊 "L" 位後, 她立即拿紙筆將師傅資料抄下,  話要搵他補鐘, 終於可以補償今天的錯誤喇


** 心情是越學越害怕, 因為駛出大街時, 小巴與的士不斷搵位插上, 令我手忙腳亂, 想起日後要接送囡囡時的情景, 真的有點擔心我是否能應付自如, 在落堂前, 已同師傅講, 如果發覺我的技術未能應付考試, 要加堂, 他聽後 --- 當然笑逐顏開啦 , 無法啦, 安全至上, 將來囡囡的生命將操縱在我手上, 責任重大啊


 


沒有留言:

張貼留言