2007年11月22日 星期四

路盲學車記 - 11/22 :-)

11  22 , 今天是第十二堂, 主力在九龍塘練習泊車和窄路掉頭, 師傅話如果泊車不學好, 將來便無法外出, 他都講得正確的. 他說我是廿四孝媽媽, 知道我今次學車的目的, 於是他鼓勵我, 如果考試合格後, 替我額外補鐘二堂 ( 因為補鐘是以六堂計算收費的 ), 到時會主力操練路線由屋企前往囡囡學校和她課外活動的地方, 師傅, 謝謝你呀.


呢排師傅經常收到很多想學車的電話, 唔知同我每次在 blog 上記述有沒有關係 , 你係一個值得推薦的好師傅 .


12:10 pm 左右, 途經金巴倫道, 看見一輛耀眼的黃色 FORD 停泊在路旁, 真係妳呀 nabi , 看見妳開車門, 用眼尾望了我的車頭, 然後舉手示意便橫過馬路, 與對面街黑色車內的靚太打招呼我想響安叫妳, 不過我找不到響安位置呀 , 只能用車子與妳刷新而過, 但看見妳真的有點出外遇故知的感覺.


沒有留言:

張貼留言